Pojazd chłodniczy wolnobieżny o napędzie elektrycznym Yolco LGEV102LC
Opis
Pojazd chłodniczy wolnobieżny o napędzie elektrycznym Yolco LGEV102LC
Podstawowe parametry
- Liczba foteli: 2
- Długość: 2750 mm
- Szerokość: 1380 mm
- Wysokość: 1850 mm
- Rozstaw osi: 2050 mm
- Prześwit: 180 mm
- Max. Prędkość: 25 km/h
- Min. Promień skrętu: 6 m
- Droga hamowania: 4m
- Max. Zdolność pokonywania wzniesień: 25%
- Przebieg: do 100 km
- Moc znamionowa silnika: 3 kW
- Napięcie znamionowe silnika: 60
- Akumulator zasilający: Bateria litowa LifePo4 60V 120AH z BMS
- Czas ładowania: 6-8 godzin
- Ładowarka: 60V/18A
- Masa własna: 900kg
- Ładowność: 600 kg
Konfiguracja podstawowa
- Materiał nadwozia: PP, PC, ABS formowanie wtryskowe pokrywające panele
- Struktura nadwozia: Rama nośna
- Skrzynia ładunkowa: Skrzynia termoizolacyjna, rozmiar 1000×1250×1050mm
- Malowanie: Szkielet malowany elektroforetycznie, nadwozie malowane metodą wypalania
- Szyba z przodu: szkło laminowane, tylna szyba hartowana
- Lampa: Zintegrowana lampa LED (układ kierowniczy, pozycyjny, hamulcowy, oświetlenie)
- Zawieszenie przednie: Niezależne zawieszenie Macpherson
- Tylne zawieszenie: Zintegrowane amortyzowane zawieszenie
- Hamulec: Hydrauliczny przedni hamulec tarczowy Tylny hamulec bębnowy
- Obręcz koła: Stop aluminium
- Opony: 145/70R12, opona radialna
- Forma napędu: Tylna oś
- Zestaw radiowy: Interfejs USB, interfejs karty SD, zegar
- Audio: Stereofoniczne audio
- System ciepłego wiatru: Ciepły wiatr, naturalny wiatr
- Pasy bezpieczeństwa: Fotel pilota, fotel drugiego pilota
- Fotele pasażerów: Skórzane fotele o wysokiej elastyczności
- Schowki: Tylna przestrzeń bagażowa, boczna przestrzeń bagażowa
Zintegrowany system chłodzenia
- Wymiary skrzynki chłodniczej: L1000×W1250×H1050mm
- Materiał komory chłodzenia: Dwuwarstwowe włókno szklane, 80XPS, aluminiowa podłoga, 3-stronne drzwi
- Wydajność chłodzenia: 2650W
- Moc chłodzenia: 800W
- Objętość powietrza: 250-450m³/h
- Zakres regulacji temperatury: Od -23°C do +35°C
- Poziom hałasu: ≤60dB
Pliki do pobrania: